czwartek, 27 sierpnia 2015

Zwiastun, a nawet dwa


Dwadziescia oczek podwójna nitka równa sie siedmiu centymetrom, tak wiec przeliczyc oczka na obwód mej glowy i zaczynam :)

Z reszty bedzie szaliczek, ogon smoka, wyrobie na niego cala reszte, i mam w planie robic pojedyncza cienizna. Bedzie jak zielona mgielka, na pewno!

Welenka jest cieplutka i dostana w prezencie. Co do koloru, to ja uwazam go za swietny i jest on z gamy tych, które najbardziej lubie. Dziekuje dawcy :)

A Mirka w miedzyczasie tak:


Odpoczywa po wczorajszych zajeciach w psiej szkólce. Wczoraj bumelowali Juppi i Dunja, za to przyszli Kaya i Nikki. Ten system biletowy jest naprawde swietny.

No switnie, ze ostatnie dwa dni poczyscilam okna, w tym trzy dachowe...



Ale takie widoki tez sie zdarzaja- z tego samego okna:


Gdzies wyczytalam, ze jak sie ma podejrzenie powstawania teczy, nalezy jej szukac w kierunku wlasnego cienia. Na serio, nie wiedzialam o tej regule. Zawsze znajdywalam przypadkiem.


Te tecze publikowalam juz na fb, byla 31 maja nad klinika. Poza tym, nie jest w pracy teczowo, wrecz przeciwnie. Sa plany wyprowadzki geriatrii z naszego pietra, a potem, zeby w nocy pracowalo sie pojedynczo. Widze to czarno, poniewaz u nas lezy przecietnie do 40 pacjentów, oddzial jest wszystkim fachowo, takze operacyjny- z codziennymi operacjami, w tym dwa razy w tygodniu operacje urologiczne, które zawsze sa zmora z plukankami pecherza. Do tego co nocy przychodzi przecietnie 2- 3 nowych pacjentów z cala praca dookola ich i aktów. Juz kiedys, wiele lat temu, pracowalam sama z taka iloscia i wiem, ak to dzialalo, az w koncu sie opamietano i zatwierdzono druga osobe. Do tego wtedy bylo jeszcze tak, ze po jednenastej wieczorem kazdy nowy pacjent pozostawal do nastepnego rana wpól do siódmej w izbie przyjec, gdzie bylo na ten cel pare lózek. Zobaczymy, co szefostwo wymysli, jutro ma byc nastepna rozmowa na temat, bo i lekarze wynajmujacy lózka na naszym oddziele tez sa zainteresowani konkretna i fachowa opieka nad swoimi pacjentami- sa to urolog wlasnie i jeden ortopeda, który praktykuje przy szpitalu. Odczekac i myslec, ze odstapia od tego glupiego planu....

A co fb, to przyplatal mi sie tam chyba jakis wirus, ponoc jakies dwie moje najlepsze kolezanki w wypadku samochodowym zginely- a wiec, ta szesnastka i osiemnastka sa mi nie znane, a samsunga galaxy tez nie wygralam, bo to tez uporczywie sie pokazuje na mojej stronie i juz zbieralam gratulacje ;) 

4 komentarze:

  1. Wełna piękna. Bardzo lubię taki kolor!
    Tęcza też piękna, jakby podwójna...
    A wy nie możecie czegoś zagadać w sprawie zwyżki obowiązków? Można chociaż spróbować... BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj rada zakladowa prowadzi z szefami rozmowe na ten temat, ale co z niej wyniknie? Szefowie to glowa przez mur, niezaleznie od strat moralnych, z doswiadczenia to najpierw przeboksuja, co chca, aby za jakis czas stwierdzic, ze jednak nie idzie. Tylko to ich oswiecenie trwa czasami i rok- na naszych plecach.

      Usuń
  2. kobietawbarwachjesieni:
    Mam nadzieję, że kierownictwo szpitala przemysli jeszcze raz sprawę i podejmie sensowną decyzję. Ja lezałam w szpitalu w Polsce i było nie do pomyslenia, żeby w nocy została jedna pielęgniarka. Nie wiem dokładnie, ale było ich chyba wiecej niż dwie. Wszystkie Twoje wyroby są przepiękne. Ciekawa jestem tego szaliczka - mgiełki. Już go sobie wyobrażam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cieniutkie drutki, ciekawa jestem wyrobu, a w pracy życzę aby was 2 zostały min.

    OdpowiedzUsuń