środa, 20 marca 2019

2019-7

Skarpety meskie numer 45.



Udalo mi sie z tymi paskami, zgadzaja sie co do joty. Musialam przy drugiej skarpecie odciag jakies kilkadziesiat centymetrów wlóczki, i oczywiscie ze trzy razy pokombinowac z poczatkiem, az mi sie zdodzilo na 100%.


Welna to typowa skarpetkowa, turecka z Buttinette, taka, co wazy 10 deko, i jest dluga na 420 metrów. Czyli dzierganie z zamknietymi oczami badz oczami skierowanymi w ekran (netflixa). Zostala reszta o wadze 17 gr,


Po prezentacji na podwórku- mrozny dzien mamy tego pierwszego dnia wiosny- prezentacja przy pasujacej kolorystycznie modelce. Mina z cyklu: a daj ty mi spokój, kobieto, spac mi sie chce.


16 komentarzy:

  1. fajne , ja się już przestałam bawić w niektórych w dopadowanie , teraz podobno modne są dwie różne skarpetki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, tez tak zwykle robie, dziergam jak nic leci, ale tutaj bylo niedaleko do doparowania, to i sie skusilam o to odciecie do wzoru. Normalnie tez mi si enie chce, jak np terazprzy innej parze ;)
      Modne, a i mnie sie podobaja, sa dwie rózne skarpetki, takie "odwrotnie robione". Ciekawie to tez wyglada.

      Usuń
  2. Moglas zalozyc modelce skarpetki na krzywe lapecki, jeszcze lepiej by sie prezentowaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam już dręczyć pieska, piesek zeszly caly tydzień przechodzil w pomarańczowej deszczówce, ktora każdego zachwyca oprócz samego pieska, który ma po tym ubierana po blaszkę podatkową 😌

      Usuń
    2. Doceni wkrótce moja i Gackowej troske, jak jeszcze sie troche zestarzeje ;)

      Usuń
  3. Mina Mirki bezcenna! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to Mirka powiedzialaby: O, Pani. Rozmiar ci się pomylił. Jam nie buldog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie z tej przedzy bylby ladny sweterek dla Mirki. Byc moze nawet i golf ;)

      Usuń
  5. Takie słoneczne, wiosenne kolory nowych wyrobów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirka jest niesamowita :)) Wyobrazam sobie co by powiedziala, gdybys wetknela ja w sweterek z golfem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirka posiada sweter z golfem, kupiłam w KiK i nakladam jej na grzbiet przy więcej jak minus 4.

      Usuń