środa, 13 stycznia 2021

Pamietacie?

Chcesz troche z mojej mandarynki?- pytam Tobiego, zaczynajac obierac owoc. 

Blee, nieee- odpowiada mi Tobi. Nienawidze tego owocu. 

Dlaczego? Przeciez mandarynka jest okej, i nawet bezpestkowa jest, i slodki sort. 

Bo w dziecinstwie MUSIALEM jesc mandarynki, i pomarancze, i dlatego teraz nienawidze tego owocu. 

Hm, a wiesz, ze my stalismy w wielkich kolejkach za wlasnie cytrusami? I "rzucali" jedynie przed Bozym Narodzeniem? 

Miedzy mna a Tobim jest 9 miesiecy róznicy wieku, a miedzy Prudnikiem i Zapfendorf jest w linii prostej czy lotu ptaka, niecale 500 kilometrów. 





Jutro moje urodziny, i przez prawie 3 miesiace bedziemy z Tobim równolatkami. 













"Der deutsche Ethikrat, ein wissenschaftliches Beratungsgremium mit 26 Mitgliedern, hat eine allgemeine Impfpflicht aus ethischen Gründen bereits ausgeschlossen. Es könne aber zulässig sein, unter bestimmten Umständen über eine bereichsbezogene Impfpflicht nachzudenken, sagte die Vorsitzende Alena Buyx am Dienstag. Zuvor müsse aber klar sein, ob die Impfung eine Ansteckung weiterer Menschen verhindert.

© SZ/dpa/liv



20 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego urodzinowo: zdrowia, szczęścia, bezpieczeństwa finansowego i nie tylko. Życzę też, żebyś zrealizowała swoje plany zawodowe, rozwijała pasje i zainteresowania, żeby każdy kolejny dzień był dniem szczęśliwym i pogodnym. Dużo uśmiechu i zadowolenia!🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat..:)
    Ps. A co Ty sądzisz o tym przymusie, choćby lokalnym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, zdrowia i samych słonecznych dni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy! Zdrowia, szczęścia i radości przez całe 100 lat!!! anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam sie w kolejce do skladania zyczen urodzinowych i najserdeczniejszych :)
    Sciskam mandarynkowo i pomaranczowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE, CO MIŁE, CO BUDZI UŚMIECH NA TWARZY!!!
    🍾🌹🥂🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Spokoju, zdrowia i pogody ducha.
    Przepraszam, że nie komentuję choć jestem wierną czytelniczką bloga. Mam problemy z opublikowaniem komentarza🙁
    Renata i Billy pies z Lombardii
    Ps. My prawie rówieśniczki, ja świętuje jutro😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Niech zdrowie i szczęście cię nie opuszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucy, ty z Prudnika jesteś? To my prawie krajanki, Nysa o 30 kilometrów jest! Nie wiedziałam! I spóźnione życzenia urodzinowe Skarbie, najlepsze i dużo szczęścia! Przytulam zimowo (tu 40 cm. śniegu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, jaka niespodzianka 😎

      Usuń
    2. A ja 7 lat podstawówki mieszkałam w Opolu :)anka

      Usuń
    3. Wiem Aniu, ty też ziomalka jesteś :)

      Usuń
  11. Jak sie pani miewa?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie moja Lucy się podziewa?

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja też zaglądam co 2 dni a tu dalej nic. Wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem... Dziekuje za pamiec.

    OdpowiedzUsuń