piątek, 14 kwietnia 2017

Pogodnych Swiat!


Zdjecie sciagniete z www.urbia.de ;)

Zycze wam wszystkim milych, spoj´kojnych i pogodnych Swiat!

Do mnie przyjechal syn i Sol. Sa bezproblemowi w obsludze, znaczy w samoobsludze, bo ja po dyzurze pól dnia przesypiam.

Wczoraj dyzury zaczely sie spokojnie, mialam malutko pacjentów, bo 18 to jest nic, do tego na mojej stronie nikt obloznie chory do obracania i temu podobnie. Na stronie Koriny dwoje, w porywach troje, wiec luksus, byc moze moje krzyze beda mialy szanse sobie odpoczac. Zamówienie materialów i lekarstw odbylo sie poza mna, i wyglada tragicznie, sporo rzeczy w nadmiarze, ze nie ma gdzie juz skladowac, a inne wazyne rzeczy wcale nie byly zamówione. Toz zawsze mówie, ze logistyke to chyba tylko ja mam opanowana na tym oddziale. Dobra, juz sie chwalic nie bede.

Tak wiec, milego swietowania :) 

4 komentarze:

  1. Ja Ci już składałam życzenia ale teraz życzę dalszych takich dyżurów,

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych, ciepłych i zdrowych dla Twojego krzyża;) Świąt.
    ps. u nas w okresie świątecznym każdy oddział to prawie odział geriatryczny, bo niektóre rodziny swoich staruszków na czas świąt podrzucają do szpitali;(.me

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas sie nie swietuje (sklepy otwarte); zdrowych, udanych swiat :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ chwal się, chwal! Jak najbardziej! W końcu, kto, jak kto, ale właśnie Ty znasz swoją wartość, prawda? :-))))
    Spokojności okołoświątecznej dalszej Ci zyczę. I radości z samoobsługujących się Gości. To prawdziwy skarb! ;-))))

    OdpowiedzUsuń