czwartek, 18 kwietnia 2019

Powrót do domu

Koowrotek zaczal sie krecic, w Langen krótko tylko przystopowal... demencja mojej mamy robi duze postepy do przodu, w sensie negatywnym oczywiscie. ostatnio umyla sobie rece w misce klozetowej. Oczywiscie juz zapomniala, ze gdziekolwiek bylysmy, a gdy ciotka juz przez telefon próbowala przywolac jej cokolwiek ze wspomnien- tego samego wieczoru- stwierdzila, ze widzialy sie, faktycznie, krótko przed jej domem. I nic nie zrobisz.
Dzisiaj dzwonilam do kasy pielegnacyjnej o podanie na zwiekszenie stopnia pielegnacyjnego.
Przedtem bylysmy obie u dentysty. Ja dostalam cztery korony, i jestem odfajkowana na kawalek zycia. Mama miala rutynowa kontrole- zeby sa w porzadku, nic nie trzeba przy nich robic, oprócz, ze asystentka sciagnela z kilku tylnych nieco kamienia.
W Langen bylo w sumie fajnie. Moja rodzina, znaczy ciotka i kuzynka, sa kompletnie nieskomplikowane, chociaz tez kompletnie chaotyczne. Ciotka zajmowala sie gadaniem mamie glupot, tanczyly tango milonga, troche sie gimnastykowaly. Chodzilysmy takze z pieskiem Trixi na spacery, przy czym porównalam sobie obie panie- ciotka o rok starsza idzie prosto i elastycznie, mama chodzi sztywno, a tylek jej idzie juz do tylu, jak u stulatki nieprzymierzajac. mobilnosc bedzie kiedys problemem. Jeszcze lata czasami po chalupie jak z pieprzem, ale ta nieelastycznosc kiedys bedzie powodem upadków.
Z atrakcji- posiedzialam z kuzynka, bylysmy takze poszopingowac, ja kupilam sobie sandaly na chodzenie z Mirka i bluze, taka z tylu przedluzana.
Spotkalam najmlodszego kuzynki, który za (planowane) 3 tygodnie bedzie ojcem, i jego mloda zone tez. Ciezarna ma sliczny, zgrabny brzuszek, jak pileczke, i szczuple kostki, czyli ciaza jej sluzy. Urodzic ma sie dziewczynka. Zobaczymy ;)
Starszego syna kuzynki tez przypadkiem spotkalam, bardzo mily chlopak, no chlopak to juz troche starszy, bo bedzie wkrótce mial 32 lata. Szedl ze swoim synkiem, który zawsze byl chyba najgrzeczniejszym dzieckiem, jakie dane bylo mi spotkac. Luca bedzie mial wkrótce 12 lat, czyli ma bardzo mlodego tate ;) który z tamtejsza przyjaciólka ma jeszcze tyle wspólnego, ze sa rodzicami chlopca. On zajmuje sie synem wzorowo, oby kazde dziecko z zakonczonego zwiazku tak mialo, to byloby naprawde fajnie. Matka Luki wyszla niedawno za maz, wiec ojczyma mlody tez ma.
Nie dane mi bylo spotkac córki mojej kuzynki, ale to troche mala strata i krótki zal ;) bo to jest ta owa z dwojgiem rozwydrzonych dzieci ;)
Aaaa... i kuzyna wlasnego tez spotkalam, i to bylo tez takie bliskie spotkanie trzeciego stopnia, jak to lubie nazywac, gdyz nasze ostatnie spotkanie na FB bylo dosyc nieslawne, pozarlismy sie o smierc Ryke G. Hamera, którego on jest prawie apostolem, a ja uwazam za szarlatana. Tak wiec, naraz drzwi sie otwieraja i wchodzi on, i troche zdebial na mój widok, bo mnie sie u matki i siostry nie spodziewal, ale co, trza sie witac, wiec sie przywitalismy, posiedzial raptem 10 minut, do pracy sie spieszac, i polecial mówiac do ciotki, ze jak jutro bedzie mial czas, to niby wpadnie... i faktycznie nie wpadl, zadzwonil, ze niestety nie ma czasu, tak mówila ciotka. Jasne, pomyslalam sobie, czas bedzie mial, jak ja pojade, ale siedze cicho i nic nie gadam. Wpadl w srode przed poludniem, i przed praca, ale wczesniej, i nawet pogadalismy sobie, ale nie o Ryke G. Hamerze ;) gadalismy o wszystkim i niczym, czyli ok. I dobrze tak, w lipcu stuknie mu 50- tka, wiec ladnie byloby pogratulowac okraglej rocznicy, i nie bede miala oporów zameldowac sie u niego z tej okazji.
Tak wiec, byly to udane odwiedziny.
Pomijajac brak tego duzego parkingu... bo zabrali na budowe, sklepów, pasazu handlowego, hotelu, mieszkam wlasnosciowych i czego tam jeszcze. I trzeba sobie szukac parkingu gdziekolwiek. Nie mozna podjechac pod dom, bo to droga ratunkowa. Obejsc trzeba caly wiezowiec i przy innym bloku weksc z´tam w tunel, zeby dostac sie na glówna ulice; do bani takie cos, i pewnie jeszcze potrwa. Co rano punkt 7 zejzdzaja sie robotnicy z koparkami, walcami, ciezarówkami, i pracuja bardzo glosno.




Z wiadomosci bardzo waznych: ciotka zdecydowala sie na odwiedziny u nas w czerwcu, gdy ja bede miala urlop i tato pójdzie do szpitala, i pomoze mi przy mamie. Nie wie dokladnie kiedy i jak, ale ktos ja podrzuci do nas, a ja obiecalam ja odwiezc z powrotem, i jak tak sie uda, znaczy naprawde da rade przyjechac, to bedzie wspaniale. Oby tylko zdrowie jej dopisalo, jakby nie bylo, swój wiek tez juz ma, i ta operacja na guza jelita tez nie byla taka w kij dmuchal. Nawet jazda nie bedzie dla mnie problemem, chociaz co sie w powrotnej drodze naplulam, to moje ;) a chodzilo o to, ze pod góre obserwowalam powstawanie korka, bo byl wyscig sloni, czyli jedna czy dwie ciezarówki próbowaly wyprzedzac kilka ciezarówek pod góre wlasnie, co jest ciezko wykonalne, i moim zdaniem, wyprzedzanie przez ciezarowe na dwupasmowej autostradzie powinno byc definitywnie zabronione. A autostrada 5, a i tez 7, to mnóstwo gór, i jedzie sie, jak sie jedzie. Kilka razy takie chwyty, i jechalam prawie godzine dluzej, niz poprzednio.

Tak wiec, i gdybym juz nie znalazla chwili czasu... bo swieta, bo zakupy, bo pranie, i co by nie tylko...


... milych i pogodnych swiatecznych dni Wam zycze! Bedzie nietradycyjnie i bez jajek, z tymi zyczeniami, ale ten juz kwitnacy bialy bez w Langen naprawde mnie zachwycil.

Nowe buty tez mam (nie te sandaly), ale o tym innym razem. Buty o wartosci historycznej, i dotarly do mnie z przygodami :) 

5 komentarzy:

  1. No to miałaś trochę przeróżnych atrakcji, nie tylko rodzinnych!
    Spokojnych Świąt Ci życzę!
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.nh

      Usuń
  2. Dobrze, że choć trochę odpoczęłaś, no i zakupy to pewien pozytyw. Zdrowych i spokojnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu, aby poświadczyć, co ten wielki rzucający zaklęcie zrobił dla mnie. Nigdy nie wierzę w rzucanie zaklęć, dopóki nie miałem ochoty tego spróbować. Ja i mój mąż mieliśmy wiele problemów z życiem razem, on nie zawsze będzie mnie uszczęśliwiał, ponieważ zakochał się w innej kobiecie poza naszym małżeństwem Starałem się, żeby mój mąż opuścił tę kobietę, ale im więcej z nim rozmawiam Im bardziej mnie zasmuca, tym moje małżeństwo popadło w rozwód, ponieważ nie zwraca na mnie uwagi. Tak więc z całym tym bólem i niepokojem, postanowiłem skontaktować się z tym rzucającym zaklęcia, aby sprawdzić, czy wszystko może się między mną a mężem wytrenować. ten czar DR PEACE powiedział mi, że mój mąż jest naprawdę w wielkim bałaganie, że był czarującą magią, więc powiedział mi, że zrobi wszystko jak zwykle. kontynuował i rzucił zaklęcie dla mnie, po 3 dniach rzucił zaklęcie na mojego męża, który całkowicie się zmienił, przyszedł przepraszając mnie i mówiąc, jak mnie potraktował, że nie wiedział, co robi, ja i mój mąż wracamy Naprawdę dziękuję DR PEACE za przywrócenie mojego męża do siebie, chcę, żeby wszyscy skontaktowali się z nim dla tych, którzy mają jakiekolwiek problemy w związku z problemami związanymi z małżeństwem i związkami, rozwiąże to dla ciebie. Jego adres e-mail jest tutaj: doctorpeacetemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348059073851
    Viber: +2348059073851

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.nh

    OdpowiedzUsuń