wtorek, 27 lutego 2024

Dziękuję za miłe słowa

pod poprzednim moim wpisem. Wczoraj rano byliśmy znowu u weta, na kontroli, Mirce pobrano krew na badania, i wszystkie parametry z wątroby były ok. A więc nadal dietka- wzięłam znowu worek karmy- w i zdrowy styl życia dla Mirci, co ona notabene widzi sceptycznie. No cóż 😁




Przy okazji wet spojrzała na jej brodawkę przy faflu, obracała maciupki guzek przy łopatce, obejrzała czasami wylizywana tylnią łapkę,  i przycięła dwa pazury. Brodawkę i guzek mam obserwować, ale póki co, ok, nie ma powodu do troski. Łapka też normalna. I tak pozytywnie zaczęliśmy tydzień. 
Weekend spędziłam dyżurując nocnie, było spokojnie i fajnie, z bipolarnym pacjentem dogadałam się bezproblemowo, bo po jego tatuażu mieliśmy już temat 😉


Ma bowiem dwa jamniki. O ile nie zachwycam się tatuażami, bo to taka sobie sprawa, ten bardzo mu się podoba. 
A pacjenci jak to oni do mnie, w piątek po południu piekli ciasto z kruszonką, i na noc mi zostawili, oczywiście ciasta pojadłam, ale kakao z automatu mi jeszcze chcieli nieść, to już nie, wolę własną kawę neskę 😅
W sobotę czekała na mnie pizza. 
Pozatym, czytałam w nocy do wypęku, i bawet Chłopów,  bo sobie kupiłam ebooka, i jest to wersja oryginalna. Super, tak to jeszcze nie czytałam. 


7 komentarzy:

  1. Super ze Mirce się poprawlo, pacjenci uwielbiają siostrę Lucy, i tak trzymać, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Sympatyczne układy z pacjentami. To bardzo miłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane te nasze sunie, oby zdrowe były. Zauważyłam, że Szilce słuch się popsuł. Uszy zakrapiam, ale nie słyszy tak jak dawniej. Ja zresztą też... 😟

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że z Mirą dobrze :) Lucy, napisałaś kiedyś, że mieszkasz na północy Niemiec? Może gdzieś niedaleko mnie? Ja jestem niedaleko miasteczka Otterndorf, wpadniesz? Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana, na Nordsee to ja na to jak na lato i nawet w zimie. Kocham. Ale do Cię mam prawie 300 km i ponad 3 godziny jazdy... ale nie odmawiam kategorycznie, bo a być może?

      Usuń
  5. 3 godz. na polnoc czy na poludnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od ciebie na południe 😊 mieszkam dokładnie pomiędzy Hanowerem a Getyngą.

      Usuń