poniedziałek, 22 października 2018

Po wyborach

Przede wszystkich naszych, na burmistrza. Gdyby nie polaczono naszego miasteczka i sasiedniego, i wiosek dookola, czyli dwóch starych gmin, wygral by u nas zdecysowanie mlody socjaldemokrata. A tak wygral stary bucowaty chadek, i nic sie nie zrobi. mam nadzieje, i nie tylko ja, ze bedzie to mial zawsze na tapecie, ze u nas nie jest lubiany, a to z powodu nawzajem. Takze, ze duzo ludzi patrzy mu na rece.

Na temat wyborów w Polsce, nie rozumiem wczorajszej euforii Jaroslawa Kaczynskiego- ogladalam TV Trwam, bo ciekawi mnie ta ich psychoza wystawiona na widok publiczny- toz przeciez glównie wygrala opozycja, co PiS wlasciwie swietuje? Jak wtedy przy Tusku, gdy swietowali 27:1?

Nadal jesien, a dzisiaj nawet spadlo kilka kropli deszczu. od pieciu tygodni po raz trzeci tak posikalo z nieba, bo deszczem tego nazwac trudno.




Dziergam nadal mój azurek, i wiecie co? Po tym, jak zdecydowalam sie przynajmniej RAZ W ZYCIU; dziergac wdzianko tak i dokladnie tak, jak jest opisane w zeszycie, okazalo sie, ze jest tam blad, i jekbym dziergala tak, jak pisza, znaczy z tym dobieraniem oczek, a trzymam sie tych liczb jak nigdy w zyciu- dziergadlo by mi nie wyszlo, i koniec! Tak wiec bylam zmuszona przeprowadzic moje wlasne obliczenia i mala modyfikacje- jesli liczna oczek jest parzysta, a mam dziergac forme sciagacza dwa prawe i dwa lewe, zaczac i skonczyc dwoma prawymi, to nigdy w zyciu tak mi to nie wyjdzie, do tego musze miec taka liczbe oczek, aby po podzieleniu przez dwa, wyszla liczba nieparzysta. Przy gotowym modelu przedstawie to miejsce, gdzie poprawilam dziergadlo. W oczy w sumie sie nie rzuca, a powodem zamieszania w rzedach, oczkach i centymetrach chyba jest blad drukarski.

Poza tym, wyciagnelam znowu mojego Netflixa, niechetnie ogladam w telewizji, wole na tablecie, bo mam oczka, wzorek i ekran jakby na jednym poziomie oczu ;) Ostatnio obejrzalam film z Jane Fonda i Robertem Redfordem, Our Souls at Night, po nim dziwny kryminal Tannöd, ale najchetniej slucham przy dzierganiu audiobooki. Nie wiem, jak sie to stalo, ze przezylam tyle lat, znajac w sumie tylko Na Wschód od Edenu Steinbecka, nigd ynie interesujac sie innymi jego utworami; tym razem wysluchalam Grona Gniewu i dziwie sie jeszcze bardziej, ze jakos nigdy do tej pory nie dotarlam do tej ksiazki czy wlasnie teraz audiobooka, Gackowej niech beda dzieki!

Prz ynajbardziej skomplikowanych azurkach, wysluchalam KOMPLETNIE to:


Bo lubie i jestem fanka Belli i Edwarda :D

9 komentarzy:

  1. Miałam podobne skojarzenie. Niby robią dobrą minę ale w rzeczywistości na twarzach widać było rozczarowanie. Okładanie kijami przeciwników politycznych spowodowało tyle, że ludzie ruszyli do urn. I znowu trochę więcej nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham audiobooki, na spacerach, na silowni, podczas robot domowych - zawsze moge sobie "czytac" jednoczesnie ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spacerach sie slucha ptaszkow, moja droga Pantero!!! :))))))

      Usuń
    2. Ja na spacery nawet telefonu ze soba nie biore :D
      Do sluchania audiobooków, podobnie jak do czytania papierowych ksiazek, potrzebuje spokoju i skupienia, i co idzie, to wlasnie dzierganie.

      Usuń
  3. Nie wpatrywalam sie za bardzo w rezultat wyborow w Polsce, bo jestem od nich daleko i mnie wlasciwie nie dotycza, obejrzalam wyniki i wystarczy. Nie mam nawet z kim w Polsce podyskutowac, i tez dobrze :)
    Audiobooki kocham miloscia niezmienna, szczegolnie opodczas bezsennych nocy, albo w trakcie szycia na maszynie. Gdybym szyla ogladajac film, moglabym przeszyc palce, a to boli!!! :)

    Napisalam w odpowiedzi do komentarza u mnie, zebys mnie najpierw wywalila u ulubionych, a potem znowu dodala moze ci sie bede normalnie wyswietlac.

    A Gackowa tez mnie zainspirowala do paru rzeczy, tez chwala jej za to! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Cie wywale ze znajomych, i zobaczymy, co dalej.
      Tak, gackowa inspiruje i zalamuje, wiecej w kolejnym poscie ;)

      Usuń
  4. a ja ... zapomnialam o szalu, wciaz lezy w torbie nieskonczony :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jednak trochę do świętowania pisiory niestety mają, głównie sejmiki

    OdpowiedzUsuń