czwartek, 15 listopada 2018

2018-29

Ten numer dostala chusta, dziergana w czasie narzutki z poprzedniego postu, wezme ja jutro w podróz, byc moze spodoba sie którejs z krewnych.


Dziergana z niewiem czego, bo z darów z domu kultury, czulam w niej bawelne, i pewnie jakas sztuczna domieszka. W kazdym razie, dzisiaj wypralam, przegonilam przez suszarke na "bawelna" i nadal jest. Ten brzeg dziergany równoczesnie, takie farfocelki, trzeba bylo z 6 oczek zrobic 18, przerobic jeden rzad, i w nasttepnym spuscic 12 oczek. Czyli nic skomplikowanego. Do polowy chusty dodawac co farfocelek jedno oczko, po czym znowu o jedno redukowac na drugiej polowie.

Dlugosc calosci: 160 cm, a w najszerszym miejscu ma owa chusta 38 centymetrów, czyli jest sie czym otulic. Kolor nawet mi sie podoba, taka prawdziwa lewica ;)

A poza tym, nadal aktualne, jutro wyjazd wczesnym rankiem, i prawdopodobnie z noclegiem, bo watpie, ze wszystko obskocze w jeden dzien, gdyz kuzynka ma na jutro planowana kardiowersje, po czym bedzie 1- 3 godziny lezala na oddziale intensywnej terapii, zanim dadza ja z powrotem na sale (takie procedury sa przynajmniej u nas w szpitalu).




13 komentarzy:

  1. Dobrej drogi zatem!
    A chuscina fajna, te farfocelki to niezly patent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, juz w domu z powrotem, droga byla super, zawsze jakos korki po drugiej stronie autostrady były 😏

      Usuń
  2. Szerokiej drogi i szczęśliwej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również szczęśliwej podróży życzę, a chusta ładna i na pewno się komuś spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, chusta poszla do ludzia żeńskiego 😏

      Usuń
  4. Dobrej drogi, ogarnij wszystko i głaski dla Rudaski. Gackowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy dobrze dotarłem, ale linki mnie tu sprowadziły:-) Masz pogodne spojrzenie na świat. Pozdrowienia. Ceramik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja 😊 spirit to mój Nick jeszcze z czasów blogowania na bloxie. Pozdrawiam zurück 👋

      Usuń
  6. Farfocelki sa super! Kradne patent :)))
    Milej podrozy i dobrej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam w Hesji bardziej listopadowo z przymrozkami!
      A farfocelki, jak chcesz, przesle przepis 😊

      Usuń