poniedziałek, 21 października 2013

Reaktywacja,

a moze ciag dalszy bloxa? Jakos niezle mi sie tutaj podoba, i nie ma ograniczen zdjeciowych. W ostatnich czasach to glówny powód ucieczek blogowiczów z gazety. Ja nie chce ostatnia tam, zgasic swiatla ;)

Tak wiec bedzie i o dzierganiu, i troche prywaty, i kolorowo, zaleznie od pory roku...

Plany na najblizsze tygodnie:



A w miedzyczasie u mnie Ogony smoka i czapki- cos jakby myboshi.




Od kilku tygodni jestem nieco przypieta do kanapy, a powód jest calkiem pozytywny- bede znowu slyszec na prawe ucho. Otrzymalam przy operacji cudo techniki, zwace sie implant slimakowy. Powoli pewniej staje na nogi, a na weekend nawet wypuscilam sie na mala przejazdzke rowerem. Nie do uwierzenia, jak taka operacja zuzywa kondycje czleka. Tak wiec, na zmiane troche sie uaktywniam fizyczne, poza tym nadal chetnie przesiaduje z robótka w reku. Przy takiej ilosci wolnego czasu, odwazylam sie wziasc w reke szydelko, a czapki, które wyszly, nawet sa chwytliwe :D

Zastanawiam sie, dlaczego nie ma tutaj mozliwosci komentowania??





4 komentarze:

  1. O, są komentarze! Wszystko działa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wlasnie, tez widze :) a chodzilo o to, ze praktycznie kazdy post trzeba udostepnic dla komentarzy- z boku taki znak trybiku o_O

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te czapeczki, pięknie zrobiłaś
    i od zawsze jestem pod wrażeniem skarpetek:)

    OdpowiedzUsuń