wtorek, 14 stycznia 2020

Ale piekna karte...



...dostalam, nie spodziewalam sie :))) ciesze sie bardzo i dziekuje slicznie raz jeszcze!

Poza tym, u nas dosyc wietrzna wiosna, z porywami do 80 na godzine. Temperatury tez oscyluja okolo 10 stopni. Dobrze to tak nie jest.

Wczoraj wybralam sie do Getyngi, prezydentka z kamaryli miala cos tam gadac. Bernd chcial zabrac sie ze mna, rano poszedl rozpatrzyc sie za biletami na pociag, jakby to bylo najlepiej i najtaniej, i zeby na ten bilet i autobusem po Getyndze mozna bylo jezdzic. Faktycznie da sie tak. Jak juz siedzielismy na dworcu, a ja przejechalam autem na ten dworzec juz 20 kilometrów, kamaryla odwolala wszystko. Jako, ze bilet kupiony w serwisie klienta, a nie w automacie, mozna bylo go oddac. Taka ciekawostka. Jakby to sie nie udalo, pojechalibysmy na szoping. A tak tylko wypilismy kawe w dobrym punkcie, zanczy tam, gdzie jest duzy ruch, i poobserwowalismy róznych ludzi, bo takie mamy wspólne hobby. 

7 komentarzy:

  1. I nas też wietrznie ale 0 stopni.Tez fajnie pić kawkę i obserwować ludzi.Milo spędzony czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w ostatnim momencie ludzie odwołują... Ale i tak wyszło chyba nieźle, co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO,

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość uważnie czytam Twoje notki, ale przegapiłam okazję- urodziny?... Zawsze dobrze życzę , toteż i tym razem - wszystkiego najlepszego!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy- wszystkiego o czym marzysz niech się pomaleńku, ale systematycznie dzieje!
    Pozwól, że wrócę tu do poprzedniego postu - te Twoje skarpetki są super! Szalenie zdolna i pracowita z Ciebie osoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z się dokładam do życzeń z moimi skromnymi - samego Dobrego Lucy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pomyślałem, że straciłem wszelką nadzieję, że znajdę pomoc, dr Ajayi zrobił to, co próbowałem rozwiązać od 7 miesięcy, mam na imię Sandra i od 8 lat jestem mężem Mike'a i pobłogosławiony dwójką dzieci, wszystko zaczęło się od mojego problemu kiedy zacząłem podejrzewać, że mój mąż widział inną kobietę, zanim się zorientowałem, wyszedł z domu i powiedział, że już nigdy nie chce mieć nic wspólnego ze mną ani z dziećmi, błagałem, by wrócił do domu, ale był nieugięty. Poznałem dr Ajayi przez koleżankę, która przeżywała taką samą sytuację jak moja, ale była w stanie przywrócić jej dom w krótkim czasie, pytam ją, jak i powiedziała mi o dr Ajayi potężnym rzucającym zaklęcia, który pomógł jej ją odzyskać mąż, nigdy nie wierzyłem w rzucanie zaklęć, ale postanowiłem spróbować, kiedy skontaktowałem się z rzucającym zaklęcia, zadał mi kilka pytań, na które udzielam odpowiedzi, i powiedział mi kilka rzeczy, które należy zrobić, co zrobiłem z zaskoczeniem po 3 dni zaklęcia mój mąż wrócił do domu i powiedział, żebym wybaczył jego złe uczynki. Nie wierzę w zaklęcia, ale wielki dr Ajayi zmienia moje przekonania. jeśli przeżywasz ciężkie chwile w jakimkolwiek aspekcie swojej miłości i potrzebujesz szybkiego rozwiązania swoich problemów, skontaktuj się z wielkim rzucającym zaklęcia dr Ajayi. email: drajayi1990@gmail.com lub whatsapp: +2347084887094

    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujący rodzaj zaklęcia

    * Zaklęcie loterii
    * Zaklęcie, aby wygrać sprawę sądową
    * Zaklęcie Bogactwa
    * Zaklęcie dla ciąży
    * Zaklęcie do uaktualnienia egzaminu
    *Czar miłości
    * Zaklęcie, aby odzyskać byłego kochanka
    itp
    whatsapp +2347084887094 lub e-mail drajayi1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń