środa, 15 stycznia 2020

2020-3





Mialam klebuszek mieciutkiej i cienkielenki, niestety bez banderoli, ale wyglada na baby merino plus jedwab, bo sliskie bylo w robocie jak nie wiem co.

To bylo podejscie do szydelkowania, dokladnie tydzien temu na gromadnym dzierganiu bylej budowlanki zaczelam, z pomoca Birgit i Gudrun. Teorie szydelkowania znam, mam jednak problem z przeniesieniem to na grunt, i nie jestem pewna z odczywaniem wzoru, gdzie co. W tym mi obie panie pomogly, bo na szydelku to one obie smigaja!

Srodkowe zdjecie oddaje detale wzoru, ale absolutnie nie kolor. Ten jest bowiem zielonkawo- fioletowy, taki nienatarczywy, ladny po prostu.

Z 45 gramów welenki, wyszedl mi szaliczek- trójkacik o dlugosci 112 cm, w najszerszym miejscu ma 31 cm, i akurat starcza na przewiazanie szyi, gdy nie jest juz zbyt zimno, ale jednak za chlodno na chodzenie z gola szyja. Albo w domu, gdy ma sie chrypke, Czy tez w pracy przy klimatyzacji na pelnych obrotach.

Jak widac na trzecim zdjeciu, spodobalo mi sie to szydelkowanie ;) i robie aktualnie wieksza chuste.
Zeby bylo ciekawiej, robie juz bez rozpiski, nie wiem, jak to sie stalo, ale zalapalam! Tydzien temu wydawalo mi sie to jeszcze nierealne. Ja przeciez drutowa jestem. Jest to dlatego tak, ze w szkole podstawowej mielismy ZPT, i nasza wychowawczyni prowadzaca te zajecia, uczyla nas robienia na drutach, i od tej pory umialam, a szydelko bylo zaplanowane na kolejny rok szkolny. Ja niestety dokladnie wtey zmienilam szkole, bo przeprowadzilismy sie, a w nowej szkole bylo szycie... I tzak jakos ominellismy sie z szydelkiem. Brakuje mi po prostu tej nauki w dziecinstwie. Byc moze, nadrobie, najpózniej na emeryturze :D

Tak, mialam urodziny, i dziekuje serdecznie za zyczenia!


12 komentarzy:

  1. Brawo
    Talent masz .Chusty piękne. Pozdrawiam
    Fajne nauczycielki miałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie te nauczycielki :) Birgit wczoraj nie byla, gdyz cierpiala na zeba, wiec nie wiadziala na zywo, ale to nadrobimy na drugi tydzien.

      Usuń
  2. Aaaa... To ja spóźniona dołączam się do najserdeczniejszych życzeń wszelkiego powodzenia :)
    A czy szyć się nauczyłaś? Tak mi się przypomniało, że ja kiedyś nawet żakiet sobie uszyłam, a teraz to może co najwyżej spodnie pizamowe z wykroju bym uszyła:)))
    Ładne te szydełkowe dzierganki, ale moim zdaniem robione na drutach są bardziej .... eleganckie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Szyc sama sie nauczylam, i potrafie pare prostych rzeczy, np uszyc firanki, powloczki np dla Mirki na materacyki, skrócic spodnie, a nawet kiedys zamek do spodni wszylam nowy. I wszelkie poprawki czy reperatury wykonam. Fascynuje mnie skracanie z pozostawieniem oryginalnego brzegu. Jesienia tak w nowej kurtce skrócilam rekawy.
      Zakiety i inne takie skomplikowane rzeczy nigdy nie próbowalam.
      Szydelkowe rzeczy podobaja mi sie, kiedys porwe sie na okragle serwetki ;)

      Usuń
  3. Ślicznie ten wzór się prezentuje. Chyba od Ciebie odgapię:-)
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nowy, fajny szydełkowy wzór. Pozwoliłam go sobie skopiować.Czy możesz dać powiększenie i ewentualnie rozpiskę tego zielonego szalika. Super inspiracja robótkowa. Wolę szydełko od drutów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zielony to ten sam, wstawie zaraz wiekszy, a na drugi tydzien, jak bede miala wolne, poszukam czegos w zeszycie z wzorkami, bo widzialam fajne inaczej ;)

      Usuń
  5. Chustka na drutach wyszła by trzy razy większa. Ale ta jest piękna, jedwab się mieni jak trzeba i przyda się na tę pogodę jak w sam raz. Następna chusta szydełkiem chyba z Luny powstanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest ta cienka zielona Luna, bardzo mieciutka! I mam jej wiecej. Wazy znowu tyle co chmurka.

      Usuń
  6. Bardzo lubię szydełkować,bardziej niż "przebierać " drutami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pomyślałem, że straciłem wszelką nadzieję, że znajdę pomoc, dr Ajayi zrobił to, co próbowałem rozwiązać od 7 miesięcy, mam na imię Sandra i od 8 lat jestem mężem Mike'a i pobłogosławiony dwójką dzieci, wszystko zaczęło się od mojego problemu kiedy zacząłem podejrzewać, że mój mąż widział inną kobietę, zanim się zorientowałem, wyszedł z domu i powiedział, że już nigdy nie chce mieć nic wspólnego ze mną ani z dziećmi, błagałem, by wrócił do domu, ale był nieugięty. Poznałem dr Ajayi przez koleżankę, która przeżywała taką samą sytuację jak moja, ale była w stanie przywrócić jej dom w krótkim czasie, pytam ją, jak i powiedziała mi o dr Ajayi potężnym rzucającym zaklęcia, który pomógł jej ją odzyskać mąż, nigdy nie wierzyłem w rzucanie zaklęć, ale postanowiłem spróbować, kiedy skontaktowałem się z rzucającym zaklęcia, zadał mi kilka pytań, na które udzielam odpowiedzi, i powiedział mi kilka rzeczy, które należy zrobić, co zrobiłem z zaskoczeniem po 3 dni zaklęcia mój mąż wrócił do domu i powiedział, żebym wybaczył jego złe uczynki. Nie wierzę w zaklęcia, ale wielki dr Ajayi zmienia moje przekonania. jeśli przeżywasz ciężkie chwile w jakimkolwiek aspekcie swojej miłości i potrzebujesz szybkiego rozwiązania swoich problemów, skontaktuj się z wielkim rzucającym zaklęcia dr Ajayi. email: drajayi1990@gmail.com lub whatsapp: +2347084887094

    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujący rodzaj zaklęcia

    * Zaklęcie loterii
    * Zaklęcie, aby wygrać sprawę sądową
    * Zaklęcie Bogactwa
    * Zaklęcie dla ciąży
    * Zaklęcie do uaktualnienia egzaminu
    *Czar miłości
    * Zaklęcie, aby odzyskać byłego kochanka
    itp
    whatsapp +2347084887094 lub e-mail drajayi1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń