środa, 17 lipca 2019

...

Moja mama zmarla w niedziele w poludnie w klinice uniwersyteckej w Getyndze. Kilka dni wczesniej skonczyla 75 lat. Nie wiedziala tego, gdyz od poczatku pobytu w klinice znajdowala sie w spiaczce. W sumie bylo to 12 dni. Nie bylo latwa decyzja odlaczenie jej od respiratora, pierwszego dnia. Jeszcze trudniejsze bylo czekanie na jej zasniecie. Bylam przy niej prawie cale dnie i wszystkie noce od piatku przed prawie dwoma tygodniami, co dwa dni jezdzilam na kilka godzin do domu. Zasnela na wieki przy mnie, przytulalam jej glowe do mojej, az przestala oddychac. Biedne jej serce trzepotalo sie juz od kilku godzin jak ptaszek w sidlach...
Teraz niech odpoczywa w pokoju. Jutro wraca do nas. Pozegnamy ja raz jeszcze w kaplicy, w sobote bedzie pochowana. Tak jak sobie zyczyla, wlasny grób, pomnik, kwiaty na grobie.


Jedno z jej ostatnich zdjec... 

23 komentarze:

  1. Lucy, przytulam. I tak mi przykro, niezmiernie przykro. To bardzo trudne chwile były i dla Ciebie i Twego Taty.Rozumiem, co przeżywa, przecież całe dorosłe życie byli razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjmij wyrazy szczerego współczucia. Czułam, że coś złego się dzieje- tak długo Cię nie było.Może będzie Ci łatwiej, bo do końca byłaś z Mamą. Mnie to nie było dane... Życzę dużo spokoju. I mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, Tobie i Tacie wyrazy najszczerszego wspolczucia. Tak mi przykro. Trzymajcie sie i dbajcie o siebie. Mocno sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmij Lucy wyrazy szczerego współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najszczersze wyrazy współczucia dla Ciebie i Twojego Taty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro!
    Przytulam Cię i Twojego Tatę mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro, takie momenty są najgorsze w całym życiu, gdy traci się najwsżniejszą osobę... Przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najszczersze wyrazy współczucia. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczere wyrazy współczucia. Wiele siły i odwagi teraz. Czas leczy rany, ale to trwa długo. Proszę pielęgnować dobre wspomnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bardzo mi przykro, szczerze współczuję w tej smutnej sytuacji. Niech Mama spoczywa w spokoju.
    Zielonapirania

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wspolczuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo Ci współczuję. Jak pisałaś o różnych trudnych momentach tak mi przemknęło, przez myśl, że Twoja Mama zrywa już więzi z wami, żeby łatwiej było się żegnać. Ale wiem zawsze boli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne wyrazy wspolczucia dla Ciebie i Twojego Taty.
    Kristofka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrazy współczucia! Przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucy, mocno Cię przytulam. Nie mamy wpływu na pewne sprawy, dobrze, że byłaś z Mamą do końca, pomogłaś Jej przejść za Tęczowy Most, jestem pewna, że wiedziała o tym i czuła to, było Jej łatwiej. Przytul Tatę. Serdeczne wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuje Wam, to cios stracic kogoś bliskiego, ja równiez byłam przy śmierci taty,
    Myślę że mamie tam jest dobrze, dbaj o tatę bo on teraz będzie potrzebował największego wsparcia.Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech mama spoczywa w Pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  18. serdeczne wyrazy wspolczucia

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne wyrazy współczucia dla Ciebie i dla Twojego taty, oraz dużo spokoju, a dla Ciebie dodatkowo dużo siły.
    Przytulam i myślę o Tobie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie, tak mi przykro... Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przytulam Cię mocno. Niech Twoja Mama odpoczywa w pokoju.

    OdpowiedzUsuń