czwartek, 26 stycznia 2023

Pozdrowienia przedoperacyjne

 


6 komentarzy:

  1. BBM: Udanej operacji, szybkiego powrotu do pełni zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ,powodzenia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Operację kolana (rok 1987) wspominam mile-pełna narkoza, staw otwierany, 4 doby po operacji leżenie z nogami w górze. Pierwsze spionizowanie - łzy radości, że nic a nic nie boli.Łąkotki nie usunęli, tylko ją "wygładzili" i usunęli to co było ukruszone i nie dziwili się, że mi nieco się uszkodziła, bo mam feler- mam źle wyprofilowane stawy kolanowe. Leżałam tam aż 2 tygodnie, w tym tydzień przed operacją. Ale wtedy nie było jeszcze USG i były jako nowum zdjęcia RTG tzw. tunelowe.A przez 2 doby przed operacją tę nogę miałam dezynfekowaną i w opatrunku okluzyjnym. Trzymam kciuki za Ciebie - będzie dobrze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się! Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpozdrawiam serdecznie! Powodzenia! 😘🧡

    OdpowiedzUsuń