niedziela, 17 lutego 2019

Bedzie wiosna :D









Lubie przedwiosnie, jeszcze wszystko szaro- bure, a juz widac, ze cos rusza. I to slonce! Takze rano, coraz wczesniej, na wschodzie jasna luna. Niedlugo bede przyjezdzac z pracy po jasnemu. Do czasu, az przestawia zegary oczywiscie.

Mircia miala wczoraj rocznice, 5 lat u nas. Z tej okazji dostala prezent, odblaskowa smycz.


Na dzisiejszym spacerze spotkalismy bardzo glosnego zza plotu pieska...



... i bardzo spokojnego psa- dachowca.


Zaraz lece do pracy, wczoraj bylo bardzo spokojnie, po tym, jak noc wczesniej wszystko bylo do bani, 5 nowych pacjentów, szósta tez przypadkiem do mnie na troche trafila, ale potem mi ja odebrano, bo pomylono kierunki. Do tego oczywiscie niesmiertelna nocna transfuzja krwi, bo bez transfuzji krwi noca, to caly dyzur przeciez nic nie warty ;)


16 komentarzy:

  1. wiosną to Ty mnie nie strasz, jestem takim dziwadłem, które lubi zimę.
    mnóstwo życzeń dla Mirki. w mojej jamniczej grupie na fb, na takie święto mówią adopcinki. ja z kolei mam odblaskową obrożę, więc w sumie mamy komplet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesien, zima, wiosna- nie mam zadnych objekcji, bo to sa fajne pory roku, a lato w sumie tez, chyba, ze znowu bedzie 38 stopniowe na pólnocy u nas, to ja dziekuje ;/
      Fajne slowo- adopcinki.
      A jakie masz zdanie o swiecacych obrozach, bo ja zadne, w sensie, ze nie droczylabym psa czyms takim.

      Usuń
    2. praktycznie jej nie używamy, ale jak jest ciemno a pies lata samopas bez smyczy wydaje mi się niegłupia:)

      Usuń
  2. Ja tam jestem zachwycona wiosna, krokusami, rannikami, przebisniegami, baziami, obudonymi pszczolkami i wszystkim tym dokola. Mam nadzieje, ze zima nie wroci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A ja jeszcze zadnej pszczolki ani muchy nie widzialam, ani nie slyszalam :(

      Usuń
    2. Na przyszly weekend do 20 stopni zapowiadaja!
      Muchy sa, a jakze, i te polne pluskwy znowu pojedynczo widywalam.

      Usuń
  3. A ja czekam na wiosnę niecierpliwie. Mam już dosyć zimy, ślizgawicy i śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas akurat bylo ze 3 x konieczne odsniezanie, wiec nie mam co narzekac. Ale wiosna podnosi na duchu, fakt.

      Usuń
  4. Piękne bazie!
    Najbardziej lubię przedwiośnie i wiosnę- pogodowo są najbardziej przyjazne dla starych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, a skad wzielo sie wlasciwie przyslowie: cieszy sie starzec, gdy przezyje marzec?
      Te bazie tez mnie zachwycily. U mnie jedynie kwitnie leszczyna w ogrodzie, na utrapienie alergików; ja nie mam, ja jako dziecko na wsi mieszkalam :D

      Usuń
  5. Jak pięknie, widać oznaki wiosny, dzisiaj pójdziemy zobaczyć co na działce,mam gościa to trzeba mu trochę czasu poświęcic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez zaczynaja przekopywac, wertykulowac- chyba troche za wczesnie, ale kto ludzi wie, moze juz rzodkiewki wysiali, hihihi ;)

      Usuń
  6. Wiosna już jest!:) Bo jak nie ma zimy, to silą rzeczy wiosna być musi:) Bo zimy przecież już nie ma ...?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co przepowiadaja, póki co wiosna w kierunku letnich temperatur :) (letnie temperatury to dla mnie takie do 22 stopni)

      Usuń
  7. Jutro ruszam na leśne ścieżki! Może znajdę Wiosnę!
    Mirce i Wam wielu jeszcze wspólnych lat razem !!
    Hi, hi, hi! Zabrzmiało jak w kościele lub usc!
    .;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestesmy polaczone umowa na pismie, i z dowodów nas spisali ;D tak wiec, brzmi prawidlowo :D dziekuje!

      Usuń