wtorek, 18 czerwca 2019

Z Trixi...

Ona uwielbia spać na czlowieku...


14 komentarzy:

  1. Z Toyka juz bym tak nie polezala, bo nie moglabym oddychac pod ciezarem jej ponad 20 kilogramow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trixi ma nieco ponad 2 kilogramy, nie czuje sie jej 👍

      Usuń
  2. Tak jak małe dziecko.Ona po prostu czuje się wtedy bezpiecznie, "pańcia" czuwa. Mój, gdy go kupiłam,(miał 7 tygodni) spał wtulony w moją szyję, bo był wielkości mojej dłoni + długość ogonka wielkości mojego małego palca. I zawsze spał przytulony do mnie, nawet latem, a grzał niczym termofor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trixi nie zna mnie zbyt dobrze, przynajmniej tak mnie się zdaje , a tu takie pelne zaufanie w snie, slodkie. Mirka lubi spac ze mna na waleta, ale na szczescie dla mnie nie na szyi 😅

      Usuń
  3. Też miałam skojarzenie, że śpi jak niemowlę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodziutka :) Moje kotka Misia tak spała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale duze piesie tez potrafia wskoczyc na szyje i byc slodkie 🤗

      Usuń
  5. Milutkie stworzonko śpi na Twojej klatce, cieplutko musiało być,moja kotka tak się nie położy, gdzies tak na nogach czy na brzuchu ale zganiam bo mnie wtedy brzuch boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Male cialko malo grzeje, nie to co moja Mirka 😅

      Usuń