czwartek, 23 stycznia 2020

W sumie nie dzieje sie nic,

i to jest bardzo dobrze. Znaczy prywatnie. Lubie spokój. Ogarniam to i owo w domu, zalatwiam tamto i siamto, z podania o gaz jeszcze jeszcze nic nie przyszlo, za to odmówilam abonamentu RTV taty, ze mamy jedno gospodarstwo domowe. Kiedys bylo tak, ze kazdy pelnoletni pracujacy czy osiagajacy dochody powyzej x, musial placic abonament. Od jakiegos czasu jest jeden abonament od gospodarstwa domowego, niezaleznie, ile ludzi doroslych i zarabiajacych w nim mieszka. W sumie nie myslalam nad tym, ale tato jakos wpadl na ten trop, po co on placi. Prawidlowo. Okej, placi, bo lubi siedziec przed telewizorem ;)

Ja siedze jedynie, gdy mam wolne i nic lepszego do roboty, nadal ogladam asocjalny RTL 2, zamienione mamy, biede na socjalu i innych messi. Nie mesjaszów, tylko takich, co wcale w domu nie sprzataja i wszystko zbieraja. Ostatnio pokazuja jedna rodzine z mojego powiatowego miasta, 10 dzieci, bardak nie do opisania w tej chalupie, i jeszcze prosie tam pomiedzy nimi lata. Nadziwic sie nie umiem.

W pracy stresujacy tydzien byl, dopiero sobota i niedziela nieco spokojniejsza, wtedy czytam ksiazke w nocy, bo nawet przerwe moge sobie zrobic. A tej przerwy to mam ustawowo i nieodplatnie, 45 minut co noc. No, smiech na sali. Niewybrane przerwy dopisuje sobie do czasu pracy. Wolalabym jednak je miec jako przerwy.

Zimy nie ma i nie bedzie juz chyba, chociaz wczoraj mialam wrazenie, ze zaraz spadnie snieg. Nie spadl, i dobrze.


Zielona chusta na szydelku jeszcze nie gotowa, bo nie umiem szybko robic, a postanowilam i trzeci klebuszek tej welenki tam wrobic- jak juz, ma byc porzadnie duza. Aktualnie ogladam (od poczatku) The Crown na netflixie, to mam szanse zdazyc do konca zimy z projektem. Bo chlodno i mroznie, to jest, szczególnie rano. Wczoraj po poludniu bylam na gromadnym dzierganiu z bylej budowlanki, jak zwykle bylo swietnie, chociaz trzech babeczek brakowalo; jedna miala urodziny synowej, druga utajemniczona nie powiedziala powodu nieobecnosci ;) a trzecia choruje. Posiedzialysmy przy kawie i herbacie, poplotkowalysmy, ja zrobilam dwa rzedy wachlarzy, znaczy z tam i nazad w sumie cztery. I wrócilam tak zmeczona, ze nie chcialo mi sie juz isc na godzine 19- sta do naszego domu kultury, gdzie przedstawiala sie nasza gminna pani od równouprawnienia. Z pewnoscia bylo to ciekawe, ale cóz. Okolo dziesiatej poszlam spac, aby zbudzic sie juz o piatej rano, co z kolei nie bylo az takie zle, bo mialam czas na poczytanie w lózku ksiazki. 

20 komentarzy:

  1. Postępy w szydełkowAniu niesamowite. Złapalas bakcyla szydełkowego .Zazdraszczam gromadnego dziergania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, zawezmę sie i rozgryzę, i zrobię jeszcze i gwiazdki, i jajka, i to co mi się marzy, taki kapelusz na rolkę papieru toaletowego do auta, bo to kult 😎

      Usuń
    2. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Kiedy pomyślałem, że straciłem wszelką nadzieję, że znajdę pomoc, dr Ajayi zrobił to, co próbowałem rozwiązać od 7 miesięcy, mam na imię Sandra i od 8 lat jestem mężem Mike'a i pobłogosławiony dwójką dzieci, wszystko zaczęło się od mojego problemu kiedy zacząłem podejrzewać, że mój mąż widział inną kobietę, zanim się zorientowałem, wyszedł z domu i powiedział, że już nigdy nie chce mieć nic wspólnego ze mną ani z dziećmi, błagałem, by wrócił do domu, ale był nieugięty. Poznałem dr Ajayi przez koleżankę, która przeżywała taką samą sytuację jak moja, ale była w stanie przywrócić jej dom w krótkim czasie, pytam ją, jak i powiedziała mi o dr Ajayi potężnym rzucającym zaklęcia, który pomógł jej ją odzyskać mąż, nigdy nie wierzyłem w rzucanie zaklęć, ale postanowiłem spróbować, kiedy skontaktowałem się z rzucającym zaklęcia, zadał mi kilka pytań, na które udzielam odpowiedzi, i powiedział mi kilka rzeczy, które należy zrobić, co zrobiłem z zaskoczeniem po 3 dni zaklęcia mój mąż wrócił do domu i powiedział, żebym wybaczył jego złe uczynki. Nie wierzę w zaklęcia, ale wielki dr Ajayi zmienia moje przekonania. jeśli przeżywasz ciężkie chwile w jakimkolwiek aspekcie swojej miłości i potrzebujesz szybkiego rozwiązania swoich problemów, skontaktuj się z wielkim rzucającym zaklęcia dr Ajayi. email: drajayi1990@gmail.com lub whatsapp: +2347084887094

    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujący rodzaj zaklęcia

    * Zaklęcie loterii
    * Zaklęcie, aby wygrać sprawę sądową
    * Zaklęcie Bogactwa
    * Zaklęcie dla ciąży
    * Zaklęcie do uaktualnienia egzaminu
    *Czar miłości
    * Zaklęcie, aby odzyskać byłego kochanka
    itp
    whatsapp +2347084887094 lub e-mail drajayi1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurka wodna 🤔😁

      Usuń
    2. Lucy wybrałaś już jakieś zaklęcie?? Kurcze chyba bym się na wszystkie skusiła.. Obśmiałam się!! Chusty jeszcze nie zaczęłam, bo czasu skąpo - a może zaklęcie wykorzystam:-) - ale weszłaś mi na ambicję swoim tempem. Magdaenka

      Usuń
    3. chyba tylko na bogactwo można się skusić ;D

      Usuń
    4. Wygrać sprawę w sądzie to nic, ale odzyskać zasądzone pieniądze od oszusta to dopiero sztuka. A na to zaklęcia nie podał ;-) Głupich nie sieją, sami się rodzą ;-)
      Lucy, chusta będzie przepiękna, już to widzę oczyma wyobraźni. Buziaki :)

      Usuń
    5. Anka, trzeba dac zaklnac ;) to sie odzyska :D
      Chusta na finiszu, dluzy sie, bo sama nie wiem, jaka dluga.

      Usuń
    6. Iksinska, bierzem, zawsze wydac mozna ;)

      Usuń
  3. Też zaczęłam robić chustę i całkiem sporo się naprułam, zanim przestałam robić błędy. Teraz już leci, tyle że dłubię powoli. Ale cieszę się, że załapałam nowy wzór.
    Powiedz mi, czy te oznakowania są zawsze takie same dla każdego wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na tym poczatku trzeba bardzo uwazac, bo jest troche inny, ale potem leci, jak tylko robisz te dwa ostatnie rzedy. Ja juz robie z pamieci.
      Wzór jest ladny, tamta mala wyprawam, naciagnelam, teraz jest calkiem azur, jeszcze ladniej wyglada.
      Zdaje mi sie, ze te oznakowania sa zawsze te same, miedzynarodowe chyba oznakowanie.

      Usuń
  4. Chyba i ja się złapię za druty, albo za szydełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lap, pomedytujesz, organizm sie uspokoi, zrobisz cos fajnego, same plusy. Dlatego ja dziergam w wolnym czasie.

      Usuń
  5. Nie masz lekko w tej robocie:(
    Dobrze, że macie spotkania robótkowe. Zawsze to jakaś forma odpoczynku i relaksu z szydełkiem w ręku:) No i chusta powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a przy okazji, ile nowosci i plotek sie dowiem ;)

      Usuń
  6. MUSISZ PRZECZYTAĆ:
    Cześć, jestem Michael Traversa Po 3 latach związku z Heleną zerwała ze mną, zrobiłem wszystko, co możliwe, by ją sprowadzić, ale wszystko poszło na marne. Tak bardzo jej pragnąłem z powodu miłości, którą do niej mam, błagałem i składałem jej obietnice, ale odmówiła. Wyjaśniłem mój problem mojemu przyjacielowi, a on zasugerował, że powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcia, który mógłby mi pomóc rzucić zaklęcie, aby ją przywrócić, ale jestem typem, który nigdy wcześniej nie wierzył w zaklęcia, nie miałem wyboru, jak dać mu próbę, skontaktowałem się z rzucającym zaklęcia na jego WhatsApp, i powiedział mi, że nie ma problemu, że wszystko będzie w porządku w ciągu 24 godzin, że mój były wróci do mnie w ciągu 24 godzin po rzuceniu zaklęcia, rzucił zaklęcie i, co zaskakujące w ciągu 24 godzin było około 16.00 07.02.2020. Helena (moja była) zadzwoniła do mnie, byłem tak zaskoczony, że odebrałem telefon i powiedziała tylko, że jest jej tak przykro z powodu wszystkiego, a ona zgodziła się znowu ze mną mieszkać. Byłam bardzo szczęśliwa i poszłam do niej, dlatego znów zaczęliśmy szczęśliwie żyć razem. Od tamtej pory obiecałem, że każdemu, kogo znam, który ma problem z relacją, pomogę takiej osobie, kierując ją do jedynego prawdziwego i potężnego rzucającego zaklęcia, który pomógł mi z moim problemem. Skontaktuj się z Dr Ogundele z WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail. com ) możesz również Whatsapp na ten numer( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serce zostało złamane. Nigdy nie wierzyłem, że odzyskam moją byłą ponownie, dopóki Dr Trust nie przyprowadził mojej byłej w ciągu 24 godzin z potężnym zaklęciem miłosnym. Jest niezawodny, aby uzyskać pozytywny wynik, skontaktuj się z rzucającym zaklęcia dla zaklęcia miłosnego na e-mail: {placeofsolutiontemple@gmail.com} lub WhatsApp na + 1 443 281 3404

    OdpowiedzUsuń